14 Ara 2018

RUHSAL YOLCULAR

                                       
                                       ruhsal yolcular

Hayatta karşılaştığımız insanların her biri bize mesajlar bırakıp geçiyor hayatımızdan. Bazen siz tutunmak isteseniz de bir yolunu bulup çıkıyor insanlar hayatınızdan. Çünkü vermesi gereken, taşıması gereken mesajı aslında size ulaştırdı. Biz onun yokluğu veya geçmişte aramızda olanları o kadar çok düşünüyoruz ki, çoğu zaman mesajı çok geç fark ediyoruz. Asıl odaklanmamız gereken acaba neydi benim hayatımdaki rolü ? Bu soruyu sorduğumuzda birden çok mesaj aldığımızı ve aslında geliştiğimizi göreceğiz.

Tabi bir de hayatta frekans yasası var. Aynı frekanstaki kişiler birbiri ile ilişki kurabiliyor. Düşük ya da yüksek frekanstaki insanlarla bir şekilde o yolu paylaşamıyoruz. İki sevgili uzun süreli bir ilişki isterlerse bunun için yapmaları gereken en anlamlı şeylerden biri de birlikte gelişmeleri olacaktır. Çünkü biri dahi frekanstan çıksa ilişki bir şekilde sonlanıyor.  Bu evrenin işleyişi, akışıdır. Hayatta her tür ilişki bu yasaya göre sürüyor yada sürmüyor. Aile bile olsa ayrı frekanslarda olan aile bireyleri bir şekilde birbirinden kopuk yaşıyor. Birbirine sıkı sıkıya bağlı aileler görürseniz fark edersiniz ki her biri benzer kararları veren benzer fikirlerde insanlardır.

Olayın içindeyken bunu idrak edebilmek her zaman kolay olmuyor. Belki o an o duygu durumunu belli bir oranda yaşamak gerekli. Ancak kendimize, ruhumuza daha iyi yolların varlığını ve farklı bakış açılarının olduğunu hatırlatmamız gerek.

Ruhsal bir yolculuk yapıyoruz. Her ne kadar maddi odaklı yaşasak ve bir şeylere kendimizi mecbur hissederek yaşamaya zorlansak da bu sistem içinde ruhumuzu kaybetmeden yaşamamız en sağlıklısı. Bu ruhsal yolculuğumuzda bir süreliğine de olsa bize eşlik eden diğer ruhsal yolculara içtenlikle teşekkür edebilir miyiz ? Kızmayı, kırılmayı bırakıp bir beklenti içinde olmadan içtenlikle affedip yolumuza devam edebilir miyiz ?  Bence yapabiliriz.

Son zamanlarda her ne kadar inanç sorgulamalarım olsa da akışa, daha büyük bir plan olduğuna inanmak istiyorum. Bir plan var. Her birimiz bir şekilde birbirimizi etkiliyoruz. Birbirimizin ruhsal yolunda birbirimize küçük dokunuşlar yapıyoruz, yardımlaşıyoruz. Böyle düşününce kimseye karşı kızgınlık, kırgınlık düşünemiyorum. Çünkü asıl kötü tecrübeler sandıklarım beni güçlü yapmış.

Yazımı bir bilgenin söyledikleriyle tamamlamak istiyorum. Güçlü olmak istedim ve evren bana beni güçlendirecek zorluklar yolladı. Bilgelik istedim ve evren bana çözmem için sorunlar yolladı. Cesaret istedim ve evren bana üstesinden gelmem için sorunlar verdi. Sevgi istedim ve evren bana yardımcı olmam için sorunlu insanlar yolladı. İstediğim hiçbir şeyi elde edemedim; fakat ihtiyaç duyduğum her şeyi elde ettim. 

Share:

2 yorum:

  1. Tanrıyı güldürmek istiyorsan ona planlarından bahset.... Hayatta ne kadar çabalarsak çabalayalım bize ne sürprizler getireceğini bilemeyiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işte sırf bu yüzden akışa deniz suyuna bırakır gibi bırakmalıyız kendimizi, değişikliklere sürprizlere açık olmalıyız ;)

      Sil