30 Nis 2022

Paralel Benler


10 yıl önce hayatımla ilgili bir yol ayrımındaydım. Üniversite bitmiş, memlekete dönmüştüm ve küçük bir yerde yaşadığım için farklı şehirlere iş başvuruları yapıyordum. Memleketim olan Manisa'ya yakın farklı farklı yerler ve iş yerleri. Farklı binlerce insan ve milyonlarca olasılık. 10 yıl önce Bursa'ya gelmeyi seçtim. Bir seçim yaptım. Yol ayrımının ilki bu seçimle başlamış oldu. Bursa seçiminde de milyonlarca seçim yaptım ve her bir seçimle birlikte seçmediğim bir ton olasılık doğdu. Tüm bu seçimler şu an olan benliğimi doğurdu. Belki ilk yol ayrımında İzmir'i seçip oraya gitmiş olsaydım bambaşka biri olacaktım. Belki hedeflerim hep aynı ama farklı yollarla benligimin bu noktasına ulaşacaktım. Ya da hedeflerimden sapıp bambaşka biri olacaktım. Kim bilir belki o olasılıkların her biri paralel evrenlerde yaşanıyordur. Her birinde başka bir Elvan yaşıyordur. Bana hem çok yakın hem de bir o kadar uzak. 

Nerede kırılmalar yaşadığımızı bile düşünecek zaman bırakmıyoruz kendimize. Hayatımızın yol haritası seçimlerimizle oluşuyor. Secimlerimiz çok değerli. Minibüs değil de metroya binmek kadar ufacık bir seçim bile bambaşka kapılar açabiliyor. Farkında mısınız? 🙃




Share:

0 yorum:

Yorum Gönder